Vuoden 2022 vastuullisuusraportit, miten meni? – reflektointityöpaja
17.5.2023 09:00-12:00
Vuoden 2022 vastuullisuusraportteja reflektoidaan yhdessä toukokuussa! Keskiviikkona 17.5. kello 9–12 järjestämme virtuaalisen reflektointityöpajan valtion virkamiehille Vuoden 2022 vastuullisuusraportit, miten meni?
Työpajassa reflektoimme tehtyä vastuullisuusraportoinnin kierrosta, iloitsemme onnistumisista sekä pohdimme haasteita ja ratkaisuja niihin. Työpajassa työskennellään pienryhmissä ja jaetaan kokemuksia yhdessä muiden organisaation edustajien kanssa.
Työpaja sopii kaikille valtionhallinnon organisaatioille, jotka tuottivat vastuullisuusraportin vuodelta 2022.
Työpajaan voi ilmoittautua mukaan keskiviikkoon 10.5. kello 18 mennessä. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumiseen tarvittavat tiedot lähempänä tilaisuutta. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Lisätietoja työpajasta voi tiedustella sähköpostitse osoitteesta vastuullisuusraportointi@valtiokonttori.fi.
Muuta aiheeseen liittyvää
Valtionavustuspalveluiden perehdytykset elo-syyskuussa 2026

Valtionavustuspalveluiden yhteiskehittäminen: Avustusasialista 3.9.

Toimiva taloushallinto: info ja työpaja 15.9.2026 (valtio)

Suomi.fi-maksut Kuntamarkkinoilla

Tietoisku Kuntamarkkinoilla: Julkishallinnon verkkomaksaminen murroksessa

Valtionavustuspalveluiden yhteiskehittäminen: Tekoäly ja OmaData 30.9.

Verkkomaksamisen webinaari uusille asiakkaille

Valtionavustuspalveluiden esittelytilaisuus 6.10.

Verkkomaksamisen webinaari: Ajankohtaista verkkomaksamisessa

Valtionavustuspalveluiden yhteiskehittäminen: Talous 28.10.

Toimiva taloushallinto: info ja työpaja 24.11.2026 (valtio)
