Sähköistä hankintasi! -webinaari
22.11.2021 14:00-15:00
Sähköistä hankintasi! -webinaarisarja saa jatkoa. Tällä kertaa pohditaan tilausprosessia, kun kansainvälisen OpenPeppol-yhdistyksen projektinjohtaja Are Berg kertoo pian alkavasta tilausprosessiprojektista. Sen jälkeen siirrymme keskustelemaan siitä, kuinka voimme kansallisesti vaikuttaa projektin tuloksiin. Tule mukaan vaikuttamaan!
Tähän ja kaikkiin muihin Sähköistä hankintasi! -sarjan webinaareihin voit ilmoittautua sähköpostitse osoitteeseen rte@valtiokonttori.fi, jolloin lisäämme sinut sarjan postituslistalle.
Työkokouksen agenda:
- OpenPeppol Advance Ordering -projektin esittely / Are Berg, Team lead. Huom! Are Berg esittelee OpenPeppol-projektin englanniksi.
- Aikataulu
- Scope
- Tuotokset
- Työskentelytapana kahden viikon välein olevat yhteiskokoukset ja väliakana sovitut tehtävät.
2. Osallistuminen ja informointi OpenPeppol-projektin etenemisestä / Yhteisesti suomeksi
- Osallistuminen varsinaiseen OpenPeppol-projektiin
- Miten informoimme työn etenemisestä kiinnostuneita?
- Miten kansallisesti vaikutamme projektin tuloksiin?
Sähköistä hankintasi! -webinaarisarja on osa Yrityksen digitalous -hankkeen työtä, ja sen tarkoituksena on edistää hankintojen sähköistämistä Suomessa. Kaikille avoimissa webinaaritilaisuuksissa myös osallistujat pääsevät vaikuttamaan kehitystyön eri sisältöihin.
Lisää tietoa hankintasanomatyön etenemisestä löydät täältä >