Hyppää sisältöön

Toimiva taloushallinto – info ja työpaja 23.11.2021

23.11.2021 09:30-11:30

Järjestäjä:Valtiokonttori
Paikka:

Teams

Toimiva taloushallinto – infossa ja työpajassa aiheena:

  • Suomi.fi-maksut palvelun kilpailutus
  • Ajankohtaista laskentatoimesta
  • Kustannusvastaavuuslaskelma Kiekusta
  • Talousarvion vastaiset menettelyt
  • Suomen elpymis- ja palautumissuunnitelma (RRP)

Työpajaosuudessa käsitellään RRP-hanketta.

Kuvassa ihmiset neuvottelevat kokouksessa

Toimiva taloushallinto -tilaisuus korvaa aikaisemmin järjestetyt asiakasinfot ja asiakasryhmän kokoukset. Tilaisuus on tarkoitettu valtion kirjanpitoyksiköiden edustajille.

Uudistuksen tavoitteena on  parantaa virastojen vaikutusmahdollisuuksia taloushallinnon kehitystyöhön – kehittämiseen voidaan jatkossa osallistua mistä virastosta tahansa aiemman rajatumman asiakasryhmän asemesta. Osallistumisesta yksittäiseen työpajaan on mahdollista päättää teemaan liittyvän kiinnostuksen mukaisesti.

Tilaisuus koostuu alun info-osuudesta sekä sitä seuraavasta työpajasta, jossa on tarkoitus työskennellä yhdessä ja käsitellä taloushallinnon ajankohtaisia aiheita. Työpajaosuudessa osallistujat pääsevät vaikuttamaan keskeneräisten asioiden lopputulokseen.

Tilaisuuden esitysmateriaalit ja nauhoite julkaistaan tilaisuuden jälkeen Valtiokonttorin kotisivuilla. Työpajaosuutta ei nauhoiteta.

Linkki Toimiva taloushallinto -tilaisuuteen

 

Tilaisuudet ovat kaikille virastoille avoimia. Tilaisuudet järjestetään Teams-neuvotteluina ja osallistumistiedot julkaistaan Valtiokonttorin verkkosivuilla. Infoihin lähetetään lisäksi erilliset kutsut halukkaille. Jos haluat yhteystietosi postituslistalle, lähetä pyyntö osoitteeseen prosessiohjaus@valtiokonttori.fi. Postituslistana toimii sama postituslista mikä oli käytössä T3 Asiakasinfoissa.

 

Muuta aiheeseen liittyvää