Hyppää sisältöön

Sähköistä hankintasi! -webinaari

22.11.2021 14:00-15:00

Järjestäjä:Valtiokonttori
Paikka:

Teams

Sähköistä hankintasi! -webinaarisarja saa jatkoa. Tällä kertaa pohditaan tilausprosessia, kun kansainvälisen OpenPeppol-yhdistyksen projektinjohtaja Are Berg kertoo pian alkavasta tilausprosessiprojektista. Sen jälkeen siirrymme keskustelemaan siitä,  kuinka voimme kansallisesti vaikuttaa projektin tuloksiin. Tule mukaan vaikuttamaan!

Tähän ja kaikkiin muihin Sähköistä hankintasi! -sarjan webinaareihin voit ilmoittautua sähköpostitse osoitteeseen rte@valtiokonttori.fi, jolloin lisäämme sinut sarjan postituslistalle.

Työkokouksen agenda:

  1. OpenPeppol Advance Ordering -projektin esittely / Are Berg, Team lead. Huom! Are Berg esittelee OpenPeppol-projektin englanniksi.
  • Aikataulu
  • Scope
  • Tuotokset
  • Työskentelytapana kahden viikon välein olevat yhteiskokoukset ja väliakana sovitut tehtävät.

2. Osallistuminen ja informointi OpenPeppol-projektin etenemisestä / Yhteisesti suomeksi

  • Osallistuminen varsinaiseen OpenPeppol-projektiin
  • Miten informoimme työn etenemisestä kiinnostuneita?
  • Miten kansallisesti vaikutamme projektin tuloksiin?

 

Sähköistä hankintasi! -webinaarisarja on osa Yrityksen digitalous -hankkeen työtä, ja sen tarkoituksena on edistää hankintojen sähköistämistä Suomessa. Kaikille avoimissa webinaaritilaisuuksissa myös osallistujat pääsevät vaikuttamaan kehitystyön eri sisältöihin.

Lisää tietoa hankintasanomatyön etenemisestä löydät täältä >

Muuta aiheeseen liittyvää