Järjestämme virastoasiakkaillemme 3-4 kertaa vuodessa Toimiva taloushallinto – infoja ja työpajoja, joissa tiedotetaan ja käsitellään pääasiassa valtion taloushallinnon ajankohtaisista asioista. Tilaisuudet ovat kaikille virastoille avoimia.
Tilaisuudet järjestetään Teams-neuvotteluina ja osallistumistiedot julkaistaan Valtiokonttorin verkkosivujen tapahtumakalenterissa. Infoihin lähetetään lisäksi erilliset kutsut halukkaille. Jos haluat yhteystietosi postituslistalle, lähetä pyyntö osoitteeseen prosessiohjaus@valtiokonttori.fi.
Vuoden 2023 Toimiva taloushallinto – infot ja työpajat
- Toimiva taloushallinto – info ja työpaja 28.3.2023 klo 9.30-11.30
- Toimiva taloushallinto – info ja työpaja 13.6.2023 klo 9.30-11.30
- Toimiva taloushallinto – info ja työpaja 27.9.2023 klo 9.30-11.30
- Toimiva taloushallinto – info ja työpaja 29.11.2023 klo 9.30-11.30
Toimiva taloushallinto -tilaisuus korvaa aikaisemmin järjestetyt asiakasinfot ja asiakasryhmän kokoukset.
Uudistuksen tavoitteena on parantaa virastojen vaikutusmahdollisuuksia taloushallinnon kehitystyöhön – kehittämiseen voidaan jatkossa osallistua mistä virastosta tahansa aiemman rajatumman asiakasryhmän asemesta. Osallistumisesta yksittäiseen työpajaan on mahdollista päättää teemaan liittyvän kiinnostuksen mukaisesti.
Tilaisuus koostuu alun info-osuudesta sekä sitä seuraavasta työpajasta, jossa on tarkoitus työskennellä yhdessä ja käsitellä taloushallinnon ajankohtaisia aiheita. Työpajaosuudessa osallistujat pääsevät vaikuttamaan keskeneräisten asioiden lopputulokseen.
-
Materiaalit julkaistaan verkossa
Julkaisemme Toimiva taloushallinto -tilaisuuksien info-osuuden materiaalin tilaisuuden jälkeen verkkosivuillamme. Puheenvuorojen nauhoitteet julkaistaan viikon kuluessa tilaisuudesta. Materiaalisivu edellyttää Virtu-kirjautumista.
Työpajaosuutta ei nauhoiteta.
Tutustu Toimiva taloushallinto – infojen materiaaleihin (vain virkamiehille) >
-
Palkeiden asiakastapahtumat
Palkeiden järjestämien julkisten tapahtumien materiaalit ja tallenteet löytyvät täältä.