Hyppää sisältöön

  • Suomi
  • Svenska
  • English

Asiakasinfot virastoille

  • Järjestämme virastoasiakkaillemme neljä kertaa vuodessa infotilaisuuksia, joissa tiedotetaan pääasiassa valtion taloushallinnon ajankohtaisista asioista. Infotilaisuudet ovat kaikille virastoille avoimia.

    Tilaisuudet järjestetään Skype for Business -neuvotteluina ja osallistumistiedot julkaistaan Valtiokonttorin verkkosivujen tapahtumakalenterissa. Infoihin lähetetään lisäksi erilliset kutsut halukkaille. Jos haluat yhteystietosi postituslistalle, lähetä pyyntö osoitteeseen [email protected]

    Vuoden 2020 asiakasinfot

    • keskiviikko 8.4. klo 9.00–10.30
    • keskiviikko 27.5. klo 13.00–14.30
    • tiistai 29.9. klo 9.00–10.30
    • tiistai 24.11. klo 9.00–10.30

     

    Asiakasryhmä kokoontuu ennen asiakasinfoja

    Jokaista asiakasinfoa edeltää asiakasryhmän kokous, jossa ryhmän jäsenet keskustelevat ja tuovat esiin näkökulmiaan Valtiokonttorin alustamista ajankohtaisista taloushallinnon aiheista.

    Asiakasryhmän avulla Valtiokonttori haluaa kuulla asiakkaidensa näkemyksiä valmisteilla olevista asioista. Asiakasryhmän toimikausi on kaksi vuotta ja se koostuu erikseen kutsutuista ministeriöiden ja virastojen talouspäälliköistä.

  • Materiaalit julkaistaan verkossa

    Julkaisemme asiakasinfojen esitysmateriaalit etukäteen verkkosivuillamme. Puheenvuorojen nauhoitteet julkaistaan viikon kuluessa asiakasinfosta. Materiaalisivu edellyttää Virtu-kirjautumista.

    Tutustu asiakasinfojen materiaaleihin (vain virkamiehille) >

  • Palkeiden asiakastapahtumat

    Palkeiden järjestämien julkisten tapahtumien materiaalit ja tallenteet löytyvät täältä.